Pizzadeg

Igår var det en jävla rolig kväll!!
Jag gick bort till Marcus vid sjutiden då han ändå bara bor andra sidan parken. Hans bror Martin var där och vi hade riktigt roligt. Det kom två andra nissar och och även Emma och Simon.
Jag hade skiitkul med Martin och Marcus på varsin sida om mig i soffan, men det roliga fick sluta någon gång. Vid nio gick jag därifrån för att ta bussen till centrum för att komma till Pille.
Alla var redan där och det roliga fortsatte!
Jag, Jenny och Dan begav oss till Bulls vid tolvslaget och träffade några nissar där inne. Jag träffade även på Malin som var hemma över helgen. En liten suprise det där!
Sen gick vi till Gastons och där var ännu fler sötnosar att hälsa på! :D
Blev inga bilder igår då min kamera är hemma hos mamma då hon lånade den för att ta bilder på valparna som ni kan se på här:

Valpisar

Nu ska jag till Jenny, blir pizza ikväll.. Kanske att Frida, Cat och några till är på.. annars blir det bara jag och Jenny då John är på personalfest aka skandalfest ikväll :)

Nu måste jag dra!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0