Ni Hao

Back in China!
Nej det är jag inte men jag tog ett litet besök i kina-världen nu ikväll.
Frida kom och hämtade mig vid halv åtta och sen åkte vi vidare till Restaurang Peking och åt trerätters middag.. Det var gott gott gott!!

Sen hem hit och tittade på Criminal Minds, om kvinnan som gjorde andra kvinnor till sina dockor.. hemskt var det!
Nu har Frida precis åkt hem och jag ska sova snart för att hålla mig pigg till imon.

Ska vara barnvakt åt lilla underbart söta Marie. Hon är runt 3-4 månader och hennes pappa ska köra mamma till sjukhuset för hon ska på magnetröntgen pga hennes nacke och axlar efter bilkrocken.
Sen på kvällen blir det att umgås med Jenny!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca

jaaaa :D

2010-03-13 @ 16:55:42
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0