Lördagsröj!

Rebecca mår bättre, hon har äntligen fått mysa med sin lille son stora dagen av igår och idag rullade hon ut från intensiven och upp till sitt gamla rum på BB avdelningen. Vad står BB för egentligen?! BarnBehandling?! HAha
Och lillkillen mår också bra och gör som han ska. Han äter sover och skiter som Fredrik säger.

Här är guldklimpen:


Som ni ser (ni som känner oss) så ser ni att han har den berömda Blixtnäsan! GREAT! Då vet vi med säkerhet att han tillhör oss haha.

Om en timma ska jag hem till Jenny, vi ska äta good god middag tillsammans då John jobbar ikväll och sen blir det VIN och sen ut på STAN och RÖJA! :D
Livet är fan gött ibland!

Sen imon blir det att åka hem till mamma vid 13-tiden kanske eller 14.. beror på hur jag känner mig haha.
Sen vid halv tre ska jag hämta Nicole och sen kör vi ner till Helsingborg och ska hälsa på brorsan och Rebecca (om vi får) och det underbart söta lilla knytet (om vi får).. Annars får vi se honom genom ett fönster haha.
Efter det besöket så blir det avfärd mot Kristianstad med Nicole för att träffa... Bapadapapaaaa... -> Micca & Lion !!!
WOOOOOHHHH Hör folkets jubel!!!

Okej, jag är cp idag.. men ibland får man vara det.
Adjö


Kommentarer
Postat av: Micca

Blixtennäsan! Visste det ^^ Söteee!!!

Ses imon Löverrr <3 Pussaa

2010-03-07 @ 00:34:56
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0