Guten Mörgen

Jag vet inte varför men jag har en låt på huvudet, och inte vilken låt som helst utan Ronny och Ragges låt om deras wunderbaum. VARFÖR?
Jag har inte sett dom på hur länge som helst och vettifan vart låten kom ifrån. Men direkt när jag vaknade så var det den låten jag nynnade på.. sjukt!

Igår var det trevligt! Jag tog bussen till centrum och hem till Jenny. Vi tjabbade lite innan vi gick iväg till pizzerian och satte oss där. Jag tog en kycklingtallrik och hon tog en kebabtallrik.
Det var så jädrans mycket mat så när man hade ätit tills man var mätt så såg det mest bara ut som att vi hade strätt ut maten lite..


Riktigt mycket mat!

Sen hem till Jenny igen för att sätta på film, även Magda och Frida kom och joinade under filmtiden.
Vi tittade på en film som heter White Out.
Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen, den var riktigt spännande och oförväntad men dåliga effekter och för det mesta så var det inte mycket känslor i skådisarna. Dom blev inlåsta i ett 50års gammalt flygplan 4m under snön och dom sitter där helt lugna som om det inte gör något.. Där ska man ju få panik!!
Sen var det lite missar här och där. Dom var ute i -65 och blottade hela ansiktet! Jag störde mig som fan för i verkligheten så har man halsduk över fejjan som man sätter fast under sina googles!!
men nejnej dom bara sprang runt med mössa, fet jacka och ingen halsduk.. SURE!

Men men.. Sen åkte jag med Frida hem då hon hade kört dit så det var ju simpelt.
Somnade rätt snabbt när jag kom hem och nu måste jag springa iväg till förskolan!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0