Lista om 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja men den saken är hemlig
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner/släktingar föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Kina
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Nej
 7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 september
8. Vad var din största framgång 2009? Examen i Kina
9. Största misstaget? den saken som är hemlig
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, opererat bort blindtarmen och jag va magsjuk för första gången i mitt liv, så jag missade påskdagen!
11. Bästa köpet? Min miniplattång
12. Vad spenderade du mest pengar på? Party party party party
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela sommaren här hemma
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bad romance, Sex on Fire och you dont know
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit varsam om mina pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? he he he .. inget!
18. Hur tillbringar du julen? Här hemma
19. Blev du kär i år? Nja, men nästan
20. Favoritprogram på TV? Greys Anatomy, Desperate Housewifes, Ugly Betty
21. Bästa boken du läste i år? Har bara läst en bok iår vilket var Jenna Jamesons självbiograri, och sen förutom skolböcker i början av året.
22. Största musikaliska upptäckten? Samma som alltid, rock rules and party bring it on!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Presentkort på stadium och trisslotter
25. Något du önskade dig men inte fick? En bil :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade redan firat min födelsedag några dagar innan så på min riktiga dag var det hemmamys med mamma och nicole, och så var vi på Maxi såklart! :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? JapP!!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Den har nog inte ändrats så mycket mer, eller ja, jag färgade håret rött och har börjat kunna ha klänningar mer när vi ska ut på fester
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina vänner och mina nya vänner jag fått
31. Vem saknade du? Cicci, Micca och Sanna
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Zac Efhron, Han är HET!
32. De bästa nya människorna du träffade? Hela halmstadgänget!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0