Martin Timell

Igår cyklade jag hem till Jenny och Johns nya lägenhet då Jenny ville bjuda mig på middag.
Efter middagen så började vi med att sätta upp lite tavlor och det var inte lätt att sätta upp det utan måttband då hon skulle ha fyra tavlor som var i olika storlekar som skulle sitta bredvid varandra som en fyrkant.
Och att sätta dom jämnt och med samma mått emellan vad då inte lätt men vi fixade det!!
Så vi var lite Martin Timell igår och snyggt gjorde vi det!

Idag har jag en lugn hemma dag i ensamheten. Har pratat med Micca idag, tycker synd om henne nu som har en son som har kommit in i en ordentlig trotsålder.. jisses, galenpanna nummer 1!

Försöker få Michelle att komma hit med min risgrej men hon kopplar inte. Så det blir väl antagligen inte idag..

Men men.. nu blir det att byta tvkanal. Vägrar titta på TopChef!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0