Knasboll

Man vet aldrig hur ett samtal med mamma kommer bli.. Lika spännande varje gång.

Jag ringde upp henne men hon hade inte tid just då så hon skulle ringa senare.
Sen ringer hon och delar av samtalet blev:
Jag: Hej
Mamma: aah det är jag
Jag: eh joo.. jag vet det.. Vad gör du?
Mamma: Nä, jag vet inte vad han gör där framför mig haha
Jag: Nahe? Men jag frågade vad du gjorde?!
Mamma: Jaa nä men jag är på väg tillbaka till jobbet..

Lite senare under samtalet:

Mamma: Såg du det programmet igår om krisförlossningar? Det var skitintressant, jag bara fastnade, jag tänkte ringa dig och säga till om det.
Jag: jaha, varför gjorde du inte det då?
Mamma: Nej men jag var så upptagen med programmet haha.

Helt underbart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0