God morgon?

Igår köpte jag en snygg lampa till fönstret. Självklart en lila med lampor inne i. Fast den kan se lite rosa ut också, men helt enkelt, en skitsnygg fönsterlampa!


Nicole kom vid halv fem tiden igår och när hon kom in i min lägenhet så gick hon runder som en vilsen kanin och frågade vad allting var. Sen kom hon in i badrummet och vad såg hon där om inte badkaret, hon blev ju helt lyrisk så hon skulle bada på direkten!
Men först blev det middag och sen tappade vi upp vatten i badkaret och sen satt hon där tills hon blev en russintant.


Nicole vaknade kvart i sju imorse vilket inte var roligt. Jag försökte allt för att få henne att somna om igen men icke, hon var klarvaken. Så hon hämtade sina två dockor och hade dom i sängen och lekte i någon timma men sen började krånglet..
Hon började gråta över att hon ville kissa i pottan och inte i blöjan, sen började hon gråta för att hon var hungrig. Så det var att gå upp och låta henne gå på pottan och sen ge henne en macka, sen började hon gråta för hon ville se på tv så då satte jag på den under tiden hon åt mackan.
Sen sprang hon in på toan och då slår hon huvudet i handfatet och börjar gråta för det, men det hade jag med gjort om det var jag, sånt gör ju skitont!
Sen kissade hon i min nya soffa och när hon såg mitt ansiktsuttryck så började hon gråta och sen började hon gråta på nytt över att hennes pyjamasbyxor var blöta.
Så det var bara att lägga henne i famnen och vagga henne lite och sen la hon sig i hörnan av soffan invirad i filten och bara tittade med tunga blöta ögon i över 20minuter.

Nu är det tack och lov mycket bättre. Hon sniffar på mitt doftljus som jag har fått av Emma och hon kastar dockan hit och dit. Sen har hon hållt på med min bh ett tag, satt på sig den på en del olika sätt.. Så fort det slutar blåsa så ska vi ut till lekplatsen. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0