Cuppycake

En fransk chockladkaka blev bakad idag med chockladtryffel ovanpå.
Ja nu tänker ni rätt.. Har Wiky bakat? På allvar?
Och svaret är ja.. Michelle gjorde så jag gjorde halva jobbet och vi gjorde ett bra jobb för mamma tyckte den var dunderlicious!

Emma och Andreas kom och hämtade mig vid sjutiden och sen körde vi hem till min lya.
Vi tittade på en film - Wild Child -
Trodde först att det skulle vara en riktigt pajasfilm, men tro det eller ej, även om den var ytterst lite förutsägbar så var den ändå väldigt roligt. I alla fall nu när vi såg det med tre överskottsenergi hjärnor.

Toppen!

Det var allt för idag!
Ha det bäst! 

Ciao

 

 


Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

hahah sorryyyy!!! jag hade tråkigt så tkt jag att jag va snyggare på dom bilderna så d ble dom ^^ Sexy bild på emma ^^

tkr du ja ska ha såna tuttar?? tänkte d ;)

2010-02-13 @ 09:03:10
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0