Resa

Var inte på Solresor och hittade detta underbara förslaget som skulle vara utmärkt för mig tycker jag! :)
Jag har inget som håller mig fast här hemma så en resa kommer väldigt lägligt! :)

Ni kan läsa mer om det här:
Solresor


Idag har annars varit en irriterande dag.
Jag har nyst hela dagen och när jag inte nös så gäspade jag. Och inte slutade det heller. Ögonlocken har vägt bly och hela kroppen är helt seg. Så antagligen har jag åkt på något.
Så det blir att kurera mig idag.
Jenny skickade och frågade om vi skulle hitta på något efter att hon slutar klockan sju ikväll.. får se ifall jag har blivit piggare fram tills dess..

Kommentarer
Postat av: Ammi

Skulle ju passa dej som handen i handsken!!! Lycka till!!

2010-04-06 @ 18:23:44
Postat av: Micca

haha som fan faktiskt, hur ¨mår slicky idag?? <3

2010-04-06 @ 18:54:27
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0