Födelsedag!

Mamma kom och hämtade mig igår och då hade hon Nicole med sig. Jag hade glömt att det var onsdag och då är det ju mammas dag att ha henne. Så blev glatt överraskad över att se henne i bilen och lika glad blev hon!
Vi körde inom Eurostop en sväng för att handla hem lite frukt och andra nödvändigheter sen när vi kom hem så la jag och Nicole oss i soffan och tittade på Nalle Puh tills det var tid för henne att sova.

Imorse sjöng jag och Nicole för mamma (läs jag, Nicole bara flinade) och sen fick hon pussar och kramar av oss då hon fyller år idag!
Sen körde mamma iväg Nicole till dagis och sen vidare till jobbet och jag blev själv här hemma.



Inte är det bättre med mig idag.
Jag går runt med en egen pappersrulle i ena handen (som snart är slut) och en påse för snytpapper i andra handen som jag tömmer i toastolen så fort den blir full..
Jag är röd om näsan efter alla snytningar, det svider i näsan, rinner ur ena ögat några sekunder innan jag behöver snyta mig, blir yr varje gång jag snyter mig vilket är var tredje minut typ och nyser mellan varven. Jag kan knappt andas så får sitta här som en fågelholk med munnen öppen. Jag ser och mår helt enkelt förjävligt idag!
Men jag har ingen feber i alla fall och tur är väl det, men jag får väl det snart då dörren är öppen eftersom hunden vill sitta där och ha koll på vad som händer där ute.

Nu ska jag skära frukt och lägga mig framför tvn. Och ja, stänga dörren!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0