Tvättat

Har lånat min pappas sambos bil under tiden de var på Kreta och jag ska lämna tillbaka den imorgon.
Men innan jag lämnar tillbaka den så ville jag göra en fin liten tjänst först.. Jag har tvättat bilen!!!
Både på utsidan och även på insidan där det hade hänt en liten olycka.. Men, det syns inte längre!
Jag drog fram vattenslangen, fram med bilschampoo och skrubbade in hela bilen i skum och sen sköljde av den, det var nästan lite roligt faktiskt hehe!
Bilen är som ny!



Bilen är även till salu.
Vw Beetle 2,0 115 hk -98
47.000:-
Växellåda: Manuell
Bränsle: Bensin 95 okt
Bränsleförbrukning: 0,82l/mil blandad körning
Ny framruta 2009


Mer information finns, är ni intresserade så är det bara att skriva er mailadress så får ni numret och mer info om bilen! :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: mamsen

jaha ja.. du har minsann ALDRIG tvättat min bil ?

2009-09-15 @ 10:07:16
Postat av: Emilia

Fast jag vill ha mer röd, röd, haha. Har ju haft det rött innan och är sugen på att ha det igen, men jag vet inte..

2009-09-15 @ 16:39:06
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0