Biljard

Åkte in till halmstad igår vid halv åtta tiden hem till Carro för att spela biljard med henne, Arre och Marcus.
De två första runderna var det jag och Carro mot killarna, självklart så vann dom båda gångerna för Arre hade tydligen spelat hur mycket som helst och kom med tips till Marcus så han blev typ lika bra..
Medan jag och Carro spelar ungefär en gång per år plus bara chansar på att man träffar så kan jag säga att vi var inte lika bra..
Men jag fick i alla fall i ett antal bollar och gjorde så vi kom tätt efter, så varje gång killarna vann så hade vi ändå bara en boll kvar, vilket jag tyckte var bra gjort.

Sen bytade vi lag, så det var Carro och Arre mot mig och Marcus.
Arre bara retade Carro varje gång hon missa då han hade gett henne tips vilket hon misslyckades med nästan varje gång, och sen vet jag inte hur jag gjorde men jag lyckades omringa en av deras bollar med några av våra, bra taktik?
Såg kul ut i alla fall, instängd i hörnan haha.
Men självklart så vann Carro och Arre bara för att det var Arre.. usch!
Så vi bytade lag igen och jag fick spela med Arre. När det var min tur första gången så satte jag i tre bollar, vilket jag tyckte var riktigt bra!!
Men sen gick det bara utför.. men jag fick i någon boll till.. Men vi vann också i alla fall! :D

Sen gick vi hem till Carro, kollade på tv och hade kul. Carro gömde Arres cigg och herregud så kinkig han blev efter ett tag haha, fast han kunde ändå inte låta bli att skratta åt det men han ville verkligen ha sina cigg :P

Nu kommer mamma och Nicole snart!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

haha, hmmm vet ej, jag kan skicka sms ikväll o se om d går ^^

Pussaaa Love UU

2009-09-23 @ 15:25:19
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0