Söööööööööndag såklart

Oj jisses en sådan kväll det var igår!!

Började dagen med att jag och Coffe körde in till stan, in på systemet, körde för att provköra en bil och sen gå runt på stan lite. Vid sex-tiden gick vi hem till Tobbe som fyllde år, tittade på fotbollen som sög och sen kom Ola, Jerker, Per, Sandra och en brud till och hämtade oss för vi skulle dra in till stan.
In till Mårtensson där det var fullt med folk och fasen va kul vi hade där! ;)

Vid två-tiden träffade jag på Emma och Vewe utanför, sen kom även Frida och sa hej, vi följde med Frida för att möta upp dom andra som vi hängde med en stund innan jag, Frida och Coffe åkte hem.

Idag är jag trött som fan, Fredrik och Rebecca kom vid ett-tiden efter sin spa-helg, jag och Bex gick en lång runda med hunden och sen fikade vi och sen åkte dom hem.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli sex för då ska jag köra och hämta Nicole..

men NU - tvtvtvtv!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0