Myskväll

Vaknade runt fem imorse för på nåt vis hade jag hamnat med huvudet utanför sängen och när jag skulle dra in huvudet igen så var jag ju inte riktigt helt vaken, utan mer kvar i drömvärlden och slumrig, så när jag drog upp huvudet, så BANG, pannan rakt in i byrån som står bredvid sängen, om jag inte var vaken innan så tro fan att jag vaknade då, fy helvete vilken smäll, och ont gjorde det!
Men jag somnade rätt snabbt igen men det kom några riktigt knasiga drömmar efter det, och när jag vaknade vid halv elva så hade jag inte ont i huvudet och jag kände ingen bula, så jag började fundera på ifall jag hade drömt det eller inte.. men när jag rynkade pannan så kände jag smärtan, nope det var ingen dröm...

Ikväll kommer Emma hit, lovley!
Ska hyra film och köpa en massa gott till och bara ha det helt underbart mysigt!
Tända en massa ljus och snacka en massa skit, i love it!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

hahaha kan se det framför mig, snopet!!

ha en riktigt mysig kväll nu då ^^

pussa

2009-10-19 @ 18:46:15
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0