Härligt härligt

Michelle följde med för att hämta Nicole på dagiset idag.
När vi väl var hemma så öppnade Michelle bakdörren för att hon skulle lossa upp för Nicole, hon sa hej, stoppade in huvudet och började pilla med bältet då Nicole tittar på Michelle och säger: piss
Michelle stannar upp med det hon gör, tittar förvånat på Nicole och frågar vad hon sa, piss säger Nicole en gång till.
Jag står vid sidan om och skrattar för fullt!!

När Michelle körde för att jobba så körde jag och Nicole mamma till hennes kompis, sen körde lillan och jag vidare in till Halmstad för att hälsa på Enered.

I bilen på väg till Halmstad:
Nicole - Va mommo?
Wiky - Hos en kompis
Nicole - Hopp
några sekunder senare..
Nicole - Va mamma?
Wiky - På ullared
Nicole - Hopp

Var väldigt trevligt hemma hos Enered och Nicole hade roligt med de två katterna.
Efter ett tag kom hon på att hon kunde dra i svanserna men den ena katten var så stark att när den försökte fly från hennes svansgrepp så gled Nicole efter katten, såg ju inte kul ut eller så haha.
Men vid sju fick vi sluta vårt äventyr och köra hem lillan för hon skulle sova.

Sen blev det popcorn och mys med mamma framför Greys Anatomy :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: mamsen

HAHAHAHAHAAA hilarius.........

2009-10-15 @ 09:41:29
Postat av: Micca & Lion

HAHAHAHA jag bara GÅ UPPP SLICKYYYYYYYY!!!! NU RÄCKOR DET !

2009-10-15 @ 14:53:22
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0