Gratis Mode

Jag har anmält mig på en sida där man samlar poäng för att få gratis presentkort på upp till 1000Kr på mer är 60 olika butiker.
Jag tycker det då är väldigt bra ifall man nu inte har dom pengarna själv att lägga ut.
Det behövs självklart tålamod med att samla poäng, med att skriva in sig på vissa hemsidor, varva kompisar, svara på frågor m.m. Det är väldigt enkelt och på bara en dag hade jag redan tjänat ihop 83poäng, helt gratis.
Sen kan man också anmäla sig så man får tex, 4 nummer av VeckoRevyn för 98kr och få 20 pöäng.
Det finns som sagt en hel del olika idéer om hur man kan samla poäng!

Jag är i alla fall väldigt nöjd med att jag skrev in mig där så gör det du också?!

www.gratismode.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0