En sån kväll

Jag och Emma åkte till Dan och Malin vid sex-tiden, käkade, drack öl/vin och hade väldigt roligt. Kom en del roligt galna minnen upp också från högstadietiden.. usch..
Sen drog vi ut till Mårtensson vilket var fullt med folk, kom en äcklig snubbe i 40års åldern och försökte stöta på mig och när han inte hade gått efter att jag puttat iväg honom två gånger så gav jag honom en rejäl käftsmäll så han har nog ont idag :D
När klockan närmade sig två var både jag och Emma rätt nöjda för kvällen, vi försökte få tag på någon som kunde köra oss men ingen lycka, jag tog en enormt vild chansning och frågade Pille om vi fick sova på hans soffa vilket vi fick (??!!!) vilken chock jag fick att han både svarade och sa att det gick bra, men då hade jag redan fått tag på mamma när han hade svarat så vi åkte hem men tackade för erbjudandet.. var väääldigt snällt.

Vaknade vid halv sju imorse av att jag mådde för jävla illa.. hade ont i magen och kunde knappt somna om igen men efter några timmar så somnade jag om..
Sen händer det inte mer idag.. vill inte göra ett skit mer idag :P



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0