Big Rhonda !!

Hämtade Nicole på dagis halv fyra, sen körde vi in till Halmstad för att möta upp mamma som varit på sjukhuset. På vägen in hade Nicole mycket för sig med att sjunga, skratta hysteriskt åt att det blåste på henne från fönstret.
Väl inne mötte vi upp mamma utanför parkeringshuset, sen gick vi till Espresso House för att fika där vi träffade på Malin och hennes lille lille son, Troy.
Efter fikat gick vi runt lite på stan, Nicole skulle köra vagnen och ni kan ju tänka er hur det gick när hon inte ser vart eller hur hon kör, plus att vi inte fick röra vagnen...

Är nu hemkommen, pratar med Micca om Big Rhonda som är en karaktär från That 70's show, en väldigt stor och lång brud som inte är riktigt klok, väldigt roligt minsann!

Micca försökte dock väcka mig tio imorse, men den gick inte! Jag såg att det ringde, tog telefonen men då slutade det att ringa, tittade på klockan och gissade genast att det gjorde hon med vilje, så jag somnade om med ett stort leende på läpparna med att hon inte lyckades väcka mig helt haha.

Men nu, nu ska jag och Nicole måla!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

hahah så jääävla bäst

2009-10-15 @ 19:13:46
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0