Wallmans Salonger

Där var vi igår, i Helsingborg. Det var sjukt kul!
Hade inte så höga förväntningar innan vi kom dit men shit, va skitkul verkligen!
Servitriserna hoppade runt på scenen, upp i taket, in i buren, runt bland folken, olika teman och en massa massa låtar man kände igen och kunde!
Det är verkligen något jag rekommenderar!

Sitter nu i bussen påväg till el stockholmo!
Hade lite stressigt imorse, hittade inte min nyckel till lägenheten min i Orsa, sprang runt som en tok tills jag kom på att den ligger i min bil, och min bil står i Björns verkstad så mamma körde som en tok dit, hittade nycklarna och körde ännu mer som en galning in till Halmstad för att jag skulle hinna med bussen.
När vi kom fram så stod bussen där och startade motorn så fort jag kom ut ur bilen och bussen började rulla men jag hann stoppa den och hoppade in, haha vadå rätt läge!

Är framme 17.20 då Jonas kommer och möter upp mig då jag inte vågar ge mig ut i staden själv då det var längesen jag var där. :)
Får se vad som händer ikväll, han var inte helt kry och Marika jobbar till halv elva, så blir kanske en film.

I really like my new red color!

Kommentarer
Postat av: blixtmum

mmmm faktiskt fin färg, du ser lite mer spännande ut !! kram gumman ha det bra nu i Dalarna resten av tiden där

2009-05-01 @ 15:22:04
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0