Paket i fel låda

Gick till Ica innan idag, ringde upp Sanna för att höra hur det går med alla de grabbarna hon har på gång nu samtidigt. Var spännande att lyssna på kan jag säga!
På vägen dit såg jag Kalle, Hannes och en till ligga ute på gräset på filtar och solade, såg ju en aning mysigt ut faktiskt.
På vägen tillbaka så tramsade dom sig såklart, visslade efter mig och tjoade, tills Hannes ropade och sa att jag hade ett stort kuvert i Robbans postlåda.
Började fundera men sen kom jag på att mamma hade ju skickat upp dukoralen som jag ska ta nu innan avresa till Kina och det hade inte kommit fram.
Naturligtvis hade det inte kommit fram till min postlåda utan brevbäraren hade lagt det i Robbans postlåda.
Varför blir det alltid samma sak så fort jag får ett större kuvert än vanligt att dom inte "hittar" min postlåda som är i trappuppgången bredvid, och inte nog med det, dom lägger det alltid i Robbans postlåda..
Sjukt sjukt sjukt..
Men det var bara att hämta det och nu har jag färgat om håret då det hade blivit lite matt men nu är det bra :)

Nu ska jag dricka den äckliga dukoralen!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0