På vippen till avsked

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!

Om jag säger såhär,
ifall din bästa vän gör misstag efter misstag i sitt liv men inte inser själv att han/hon gör fel,
Skulle ni sagt något till personen, gett råd eller bara säga lite i föslag om att den personen borde kanske tänka en eller två gånger till innan den gör något, eller skulle ni bara sitta vid sidan om och vänta på att den ska inse själv och komma till er?
Om nu personen ifråga tycker att den gör rätt, är van vid sånt liv den lever, kommer personen då inse själv att den gör fel?
Jag tror inte det och det är just därför jag la mig i och sa till att personen fick tänka om lite och voila, nu har det hänt grejer och personen sa idag att den förstod vad jag menade..

En sak till ...
Att säga till mig att man vill komma till mig och sen aldrig göra det men att åka till annat ställe som är ännu längre bort, då tycker jag inte att man ens ska yttra sig till mig om att komma upp hit om det nu inte är så aktuellt.
Blir fan bara besviken ..

fy fan vilken kväll ...
sova nu, ja!
adjö!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

livet är en ständig kamp om nånting HELA TIDEN:::

det tar liksom aldrig slut o det är väl det som är livet ?? annars hade man ju inte kämpat ! Men sen ska man ju såklart hitta en balans som man trivs med Hoppas du sov gott i alla fall, tänk på Mor så blir du på bättre humör. kram gumman

2009-05-08 @ 08:50:46
Postat av: Wiky

nej tänker jag på henne så bara gråter jag för jag saknar henne sjukt mycket, och konstigt nog så tänkte jag på henne inatt ..

2009-05-08 @ 13:16:41
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0