Ni hao

Ni hao = Hej  -  kinesiska hehe

Igår var faktiskt en riktigt rolig dag.
Okej, att åka till sjukhuset och ta vaccinspruta va väl inte så kul, men efter det gick jag, Magnus, Jonas, Daniel och Simon för att äta pizza. Är en ny pizzeria som öppnat och dom hade specialpris igår, pizza för 29kr.
Sen att det var extremt mycket folk att det tog en timme innan vi fick våran pizza och att de stängde i två timmar tillfälligt på att ta emot beställningar för att det var så mycket folk var ju inte heller så jättekul, men pizzan var god!
Vi gick hem till Jonas och Daniel för att äta upp, sen efter det gick vi hem till Anders och Maria, satt på deras balkong, drack lite goda drinkar, åt bananskit (banan med chocklad) och sen skulle grabbarna hem för att de skulle upp tidigt idag för att de skulle iväg någonstans så jag, Maria och Anders gick till bykrogen och träffade en del andra från skolan :)

Idag har det då inte hänt allt för mycket, gick hem till Nati, Camilla och Ivo, satt på deras balkong väldigt länge och solade och snackade en massa skit, riktigt trevligt faktiskt.
Men sen blev jag hungrig så gick hem och lagade dundergod mat och pratade lite med brorsan under tiden.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, är ju eurovision men jag vill ju inte riktigt titta på det, så ska höra runt lite och se vad som kan hända istället. :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Emilia

Erkänn hejdå måste vara "Ni Hao Dao" ;) HAHA. (Läs det med et kraftig skånska eller nåt) Tihi

2009-05-20 @ 11:56:40
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0