sick sick sick

Okej, här kommer en liten update.

Jag hann bara komma hem så blev jag dunderförkyld, klimatförändring? skulle inte tvivla. :P
Näsan rinner, ögonen rinner, nyser som in i helvete och ont i halsen som fan.. inte kul alls.

Malin var ju här i tisdagskväll. var dundermysigt att träffa henne igen, saknat henne ju.
Sen igår sov jag så mycket jag kunde på förmiddagen för att försöka bli lite piggare då Nicole skulle hämtas vid tre-tiden.
Jag kände mig inte superpigg men det fick gå an ändå..
Hon var ju såklart jätteglad och hade överskottsenergi, hon klättrade upp på toastolen, satte på vattnet i kranen och tryckte ner ploppen i handfatet och så fort det blev mycket vatten i fatet så slaska hon ut det så hon blev dyngblöt, jag blev dyngblöt och badrummet var plaskblött och hon asgarvade..
Hur kan man säga till henne att sluta när hon har så otroligt roligt? :)

Hon somnade snabbt vid sjutiden, och jag la mig i tv-soffan men somnade snabbt jag med redan innan nio-tiden.
Nicole har sängen inne i mitt rum så jag fick smyga in där men vid halv sex imorse vaknade hon och skulle ligga bredvid mig i sängen.. Jag kunde verkligen inte somna om då hon snarkade eftersom hon var täppt i näsan plus att hon både snurrade runder och sparkades och skulle ligga upp på mig...
Halv nio körde mamma henne på dagis medan hon skulle till jobbet och jag gick och la mig igen,

Gick upp igen vid halv elva, packade in allt som jag hade i bilen som jag hade duktigt skjutit upp, sen gjorde jag mig iordning och körde till Helsingborg för att träffa de som jag ska ha praktik på.
Kände mig inte så motiverad eftersom jag inte mådde tipptopp.
Hade lite svårt att hitta de båda ställena först men sen gick det prima, och mötena gick bra dom också.
Efteråt ringde jag min kusin, körde dit och satt där 1,5 timme när jag ändå var i närheten och sen hem till Emilia och tjabba lite med henne.

Nu sitter jag här och snörvlar och är aptrött.. ska snart sova tänkte jag.
Imon ska jag boka tågbiljett och packa då jag åker till Göteborg på lördag för att förbereda mig för mina 2 veckor där. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0