Random ..

I fredags var jag helt ledig från praktiken, så jag träffade Paulina vid halv ett för att gå på Ung Företagare mässan, efter det gick vi till Espresso House med Kikki och tog en fika!
Följde med Paulina hem för att vi sedan kom överrens om att åka till Kungsbacka till Kikki på fest, lovley!

Sov över hos Paulina och på lördagen så segade vi mest men hade otroligt roligt ändå!
Vid fyra tiden skulle vi köra hennes mamma till någon fest och efter det körde vi gör att köpa goooodis!!
Fem tiden kom Pontus dit och dom körde hem mig vid sju, då min kväll bestod av att titta på en film.



I söndags var det direkt inspelning av Bingolotto.
Spännande att vara med på direkt inspelning, de andra programmen har ju inte varit det.
Satt först i publiken och var med och spelade, jag var en dutt ifrån att vinna bilen.. sur jag blev på det!
Sen i slutet fick jag gå in med blommor till vinnaren och Felicia gick in med champagne, men tyvärr så kom vi inte med i bild.. :(



Idag började jag klockan tre, skönt!
Så jag gick på stan i två timmar innan, hittade en fiiiin fin tröja som jag hade på mig idag till inspelningen av Jag vet vad du gjorde förra lördagen.
Ett skitroligt program som måste ses!
Har för mig att det som spelades in idag sänds på lördag! Och denna gången är jag säker på att jag kommer med i tv för jag satt längst fram och bakom de anhöriga!

Niklas kom dit idag för att vara publik, han kom dit med 7 vänner, och även Paulina kom dit med sina två vänner.
Var underbart då vi trängde ihop oss alla 12 vid ett litet bord och drack vin och åt chips den timmen innan insläppet var. :)

Och med det säger jag tack för idag kära ni och gonatt!

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: mamsen

ja, det var taskigt för där satt vi o väntade !!

2009-03-19 @ 10:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0