Manana

Idag kom rektor Micke och även Heléne som sitter i repan i skolan på besök hos mig på Eyeworks.
Dom är ju i Göteborg nu med hela Rese 3 som ska jobba på TUR-mässan.
Jag visade runt dom överallt och dom fick träffa en del som jag jobbar med.

Vi hade 4 inspelningar av 50-50 idag också och det gick bra.
Efter inspelningarna så kom ölen och vinet fram, sen vid fem kom det taxibussar som kom och hämtade upp alla oss 28 som skulle följa med till Manana restaurangen och äta tapaz..
Gott gott gott men plockmaten!
Jag drog mig hem vid nio-tiden, hade riktigt roligt men kände att ögonen började hänga så jag drog mig hemmåt med ett gäng som också skulle hem då.
Jag satt länge och pratade med Sofia Rågenklint, vi pratade om min utbildning, min praktik, hennes efterenheter och massor mer, Riktigt roligt att höra hennes små historier och hon gav mig några riktigt bra tips minsann!
Sen är hon ju så himla söt och gullig med så man kan ju inte låta bli att prata med henne.
Så nu jävlar ska jag försöka satsa på showbiz! :)



Tack så mycket Sofia!



Imon är det min sista dag.. snyft snyft.
Men klockan 15.17 ska jag möta upp Malin på centralen!!!
Gå på stan och kika lite och sen på lördag ska vi checka lite på TUR-mässan och sen blir det ju självklart fest både fredag och lördag med Johanna och Maria från rese3!!

Adios!

Kommentarer
Postat av: mamsen

yes!! go girl go

2009-03-20 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0