Hon for till himeln ..

Jag hade sådan träningsvärk från allt det roliga vi gjorde på Arosfortet, armarna värkte, låren värkte, axlarna värkte, ryggen värkte, och så vaknar Nicole och vill att jag ska bära henne.. armarna höll på att trilla av.
Vi körde in till Halmstad vid två tiden för att möta upp Emilia och Jocke, satt och fikade och sen sprang Nicole runt vid fontänen och hade time of her life hehe.

Halv sju var det tjejmiddag hemma hos Michelle, riktigt roligt med massa god mat och roliga spel.
Vi spelade Twister i slutet och gissa om det drog i lederna då man redan hade ont i dom, men kul hade vi minsann!

Bilder från dagen kommer in snart, orkar inte ladda in dom i datorn just nu.

Men ska lägga upp två bilder på Anne-Sofie, även kallad Anso.
Hon jobbade i Phuket som reseledare, träffade henne på Phi Phi då hon och hennes kompis hade lärt känna brorsan.
Vi festade hela kvällarna och hade riktigt roligt, vi satt 10pers runt ett bord och hade toppen, jag småretades lite med brorsan och slutade med att jag stänkte öl på honom för att få honom att sluta, men han skulle ge igen.
Han köpte en hink till mig, en av de starkaste och försökte tvinga i mig det, men Anso hjälpte mig att komma undan på lite olika sätt hehe.
Hon var en riktigt glad och rolig tjej som satte kakel spektakel på kvällen!

Men nu i veckan var hon i Phuket, skulle gå över vägen då en bil kommer i full fart och stannar inte och kör på henne och hon dog direkt .. :(
Vila i frid kära du!


Kommentarer
Postat av: Micca

:( stackan! r.i.p

2009-03-29 @ 21:32:03
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0