Hola

Igår var det en annan dag med inspelningen Jag vet vad du gjorde förra lördagen.
Det var en kille denna gången, runt 25 års åldern, han var inte lika rolig som tjejen i måndags plus att han var fortfarande i trans under hela programmet då han såg väldigt trött ut och var lit eseg, men babbla kunde han.
Slutade vid halv tio så var hemma vid tio tiden, var enormt trött och la mig direkt men kunde inte somna försen vid te fyra tiden.. segt

Idag var det inspelning av 50-50.
Gjorde fyra program idag, tog på krafterna kan jag säga, var helt slut vid fem tiden då vi slutade.
Hade tre högstadieklasser som publik idag, och fy fan vad jag hatar högstadiebarn!!!
Jävla trassel man ska ha med dom då!

Vid sju tiden var jag på plats på Hotel Europa för att möta upp rektor Micke, Helén i receptionen, hela Rese3 klassen, Anna och Anna från min klass och Simon som gick i Rese1.
Vi åt middag allihop på en indisk restaurang, riktigt mysigt.
Efter det kom jag, Johanna och Maria överrens om att träffas på fredag och lördag för partaj!
Malin är ju här med då eftersom hon kommer på fredag!!!!!

Jag följde med Simon till centralen för Jonas skulle komma då han ska jobba på TUR-mässan.
Kul att se honom igen men tråkigt att jag  inte har tid att gå på TUR-mässan alls.. :(

Men nu är jag sjukt trött.. får hoppas på att det blir mer sömn inatt!

Ciao ciao ciao

Kommentarer
Postat av: mamsen

Alltså det låter som ett jättekul jobb ..tigg o be o säg SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA

2009-03-19 @ 15:16:22
Postat av: mamsen

Alltså det låter som ett jättekul jobb ..tigg o be o säg SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA

2009-03-19 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0