Underbar dag!

Har försökt nu ett tag att lägga upp en film från youtube men lyckades inte, det kom bara text..
Jag la texten i HTML men det funkade inte för det.. kom bara text, ingen video..
så om någon vet hur man gör så kan ni gärna säga det till mig! :)

I alla fall så har dagen varit toppen!
Hämtade Nicole imorse, hon sjöng för full hals hur länge som helst och gärna skulle hon se sig själv i spegeln samtidigt som hon sjöng sina toner (höga toner)
Sen åkte vi till stranden med Malin och var där i 4,5 timme vilket vart underbart!
Vi la oss i dynerna vid Mia, Saiya och Orlando som vi mötte på men dom gick vid två tiden och då kom Lukas till oss och gjorde sällskap tills vi skulle hem och Nicole somnade direkt när vi startade bilen.

körde hem Malin och sen var det hem och lägga in Nicole i sängen så hon fick sova en stund till.
Jag och mamma gjorde flädersaft då hon och grannen var och plockade fläderblommor igår, sen blev det att väcka Nicole för att hon skulle äta plus att inte sova allt för länge.. men som man säger, man ska inte väcka ett sovande barn,
Och det har jag fått tji för nu då hon gnäller för allt..
Hon sitter just nu och bygger lego och får hon inte på biten direkt så gnäller hon, får hon inte bort biten så gnäller hon, får hon fel form när hon plockar ur lådan så gnäller hon... puh.

Men ändå har dagen varit underbar :)
Man ska inte klaga för det man har!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0