Modelldagen

Klockan sex ringde väckarklockan och det var bara att hoppa in i duschen.
Vid halv åtta kom mamma och gjorde sällskap vid frukosten, sen var det bara att slänga in all packning i bilen med mina kläder och skor för att köra ner till Laholm och hämta Emelie och Alexandra.
Två timmar senare kom vi fram till vår fotograf Ola där vi blev sminkade av hans fru Lilly och fick håret fixat av en annan av hans modeller, Louise och sen fick vi även naglarna tillgjorda.
När vi var klara åkte vi bort till hamnen där vi åkte ut med yachtbåten ut till en ö där vi gjorde en hel del bilder på oss var för sig, skitkul var det och Louise hjälpte en otroligt mycket och sprang fram och fixade ifall där låg en hårslinga fel eller om man glänste för mycket i ansiktet så hon tog lite puder osv.
Jag kände hur jag bara blev bättre och bättre för varje bild som togs och roligare blev det.
Både jag och Emelie tog varsin bild när vi satt på en jet ski och efter bilden fick vi testa på att åka den, och han som körde var inte nådig minsann, jäklar vilken räserfart!!
Sen var det att hoppa på båten igen och Ola satt i en annan båt och tog bilder på oss från den båten, både i grupp och singelbilder.
Min sista bild var att jag fick gå ut i vassen, och det var ingen rolig botten kan jag lova! Men bilden blev snygg!
Det var verkligen en otroligt rolig dag med att både åka jetski och båt och sola på båten och sen vara ute på ön och vi hade kanonväder också!

Idag var vi helt slut i kroppen, Emelie sov här då mamma hade Nicole igår och dagen idag blev att vi gick bort till utebadet och låg där hela förmiddagen och bara slappade, hoppade i vattnet när det blev för varmt och sen gick vi hem och lekte lite på studsmattan.

Just nu vill jag bara ha bilderna från igår, men det kommer ta tid då det var extremt många bilder och han måste redigera dom också så får väl räckna med någon vecka eller så innan vi får våra bilder. :)

Men inte gick det en dag utan att jag och Emelie tog egna bilder! :D

          

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy fasiken vad roligt det låter :D

2009-06-25 @ 21:39:30
Postat av: Wiky

JAAAA och det va lika roligt! :D

2009-06-25 @ 23:07:49
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0