Examenfirande!

Som sagt så var det riktigt mysigt hemma hos Alvin+familj igår för firandet av hans student.
Vi var väldigt många som var där och hade riktigt skoj!
Efter det begav jag mig hem till Hanna för att säga grattis till henne och ge hennes present som jag köpt i Kina.
Var kul att se henne igen och ännu roligare att se hennes nöjda och enormt glada ansiktsuttryck när hon såg vad det var hon fick! :)

Satt där till elva sen var det att åka hem för att bya om och sen in till Halmstad och träffa Emma och Vewe för fest på Mårtensson, där var riktigt knökat med folk, otroligt trångt minsann!
Var hemma vid fyra och vid åtta vaknade jag av att Nicole kom in och började leka med lego i min säng.

Nu ska vi snart ner till Ängelholm för att fira min examen. Vi ska ut på en restaurang som Fredrik och Rebecca har sett ut, sen är även pappa, Ammi, Emelie, Nicole och mamma med såklart :)

Tyvärr så är jag lite förkyld så jag nyser som fan och snorar och känner mig lite dåsig, men det får hoppas över idag för här ska det misann firas att jag har tagit examen!!!!!
Ingen med Orsa, ingen med KY-utbildning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0