Döende

Mamma kom hem vid lunchen idag och då låg jag fortfarande i sängen, jag gick inte ens upp då hon bad mig och jag orkade knappt vända på mig.
jag var helt täppt i näsan, ont i magen och huvudet kändes 34567gånger större än vad det är.
Mamma kom in med lite tabletter men jag hade redan somnat så dom såg jag när jag vaknade till vid halv tre tiden och insåg också att jag hade en hel del missade samtal på telefonen.
Jag masade mig upp, tog tabletterna, gick in i köket för att käka frukost då mamma kom hem från jobbet.
Efter frukosten och en tallrik jordgubbar kände jag mig bättre så jag masade upp mig till pappa för att gå ut på vinden och leta ännu en gång efter laddaren till min laptop, men hade jag lycka med mig? Nej!
Så det var att gå hem utan laddare och leta om igen på nytt här hemma men inte hittade vi någon laddare för det.
Jag har suttit på nätet nu och letat efter någar billiga laddare, har hittat någon som pappa ska få titta på sen när han har kommit hem från klippningen.

Men nu känner jag mig lite dåsig så jag ska slänga i mig lite mat, sen in i duschen och ikväll blir det partaj hemma hos Andreas med Emma för att sen ta sig in på premiären för Club Moskva inne på Mårtensson ikväll!
Jag har ju fått inbjudan på 40:- rabatt och utnyttjar jag den ikväll kommer jag få VIP kort som gör att jag får halva entrén hela sommaren vilket jag inte tackar nej till!! :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca

stackars vicky juuuue

2009-06-27 @ 10:48:40
URL: http://cirkusmiccii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0