Back home

Är hemma från Kina nu.
Kom hem igår med flyget vid fem, ringde mamma och sa att vi hade landat och hon var hemma hos Hanna på studentskiva så jag fick säga grattis till studenten till henne och hon sa grattis till examen till mig hehe, sen blev det att ta sitt bagage och sa hej då till alla, sen blev det att åka med tåget.
Var hemma i halmstad klockan tolv på natten och gissa om det var skönt att ha kommit hem!!

Kallare här hemma än i Kina och det regnade när vi landade men det var jag inte så förvånad över.
Idag har Emelie och Nicole varit här, sen gick vi över till grannen Alvin som tog studenten idag så där har jag suttit tills nu.
Ska snart åka hem till Hanna och ge henne en STOR kram och hennes present! :)

Lite bilder från Kina:

Förbjudna staden, känner man ju igen från några filmer! :)





Några kineser som gjorde "solhattar" åt oss när vi skulle gå ner från hotellet som låg uppe på berget.


Risterasserna som låg runt om hotellet längst upp på berget i Dazhai


Risterasser i Zhaoxing


Vi besökte även Miaofolket


Rishattar behövdes då vi skulle gå på muren i 38graders värme

Kommentarer
Postat av: Wiky

HERREGUD ja vad ska man säga, jag är GRÖN av avundsjuka men det skulle jag aaaaldrig erkänna, pöh

2009-06-15 @ 22:10:19
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0