Rix FM + skadad fågel?

Är enormt besviken på att Rix FM inte ska vara i Halmstad detta året, det är ju där det är som bäst!
Men men .. inget att göra åt saken så jag och Michelle drog till Båstad igår istället då för att se på det.
Vi kom dit vid halv åtta då förbandet var i full gång vilket inte var så bra så det gjorde inte så mycket att vi missade när dom började..
Sen kommer artisterna igång, en del dåliga en del bra men jag och Michelle har förmågan att göra situationen rolig oavsett så vi hade otroligt roligt där vi stod ca. 100m från scenen :)
Efter att allt var slut gick vi runt och tittade på folk och hälsade på de som vi kände.
Till slut hamnade vi i öltältet där några vi kände var, sen tog vi oss till båten och satt där fram till efter tvåslaget, roligt roligt!


Började bra idag på jobbet.
Efter att varit där i en timma så säger Martina att vi hade fått en bekräftelse från den resan jag gjorde igår och hon ville ha den, vilket innebär att jag sålde första resan idag!!
14 nätter i Aruba för 2vuxna och 2barn för 65.900:-
TJOHO vad glad jag blev, och hon gick inte efter det billiga hotellet eller rummet heller så det var ju tipp topp!!
Sen vid tolv slaget kom det en kvinna in på kontoret med en skokartong i handen och det visade sig att det var en fågel där i som var skadad. Hon frågade om vi kunde ha den hos oss tills kommunen kom och skulle ta hand om den då hon hade bråttom iväg.
Vi ville inte ha den inne på kontoret så vi satte den i trappen i skuggan, men efter en timme så tyckte jag och Martina att det var för varmt där för fågeln och när hon skulle göra hål i kartongen så rörde den på sig väldigt mycket så vi tänkte att den kanske hade repat sig?
Så vi går bort till parken för att öppna lådan, flyger den iväg så är det ju okej men den bara låg kvar i lådan och tittade på oss när jag öppnade locket.
Jag lutade på lådan för att få ut fågeln och då såg vi vad som var felet, ena benet var helt åt helvete, det bara dinglade och var som en spaghettibit... usch och fy!
Så det var att putta tillbaka fågeln i lådan och invänta kommunmänniskan som kom och hämtade fågeln vid halv fyra..

Nu sitter jag här hemma, ska påbörja tvätten nu lite tänkte jag.

Ciao


Kommentarer
Postat av: mamsen

nu börjar ni bli lite gamla tror jag, hemskt med rynkor ni har i pannan ?? konstigt ...

2009-07-09 @ 09:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0