Inte mitt fel att du är så fin!

Yes! Det var så han sa till mig denna Carl Johan :)
I like it !!

En sån vecka!! Kan knappt tro att det stämmer ..
Emma har bott hos mig hela veckan och jisses vad vi har haft kul! Full rulle med ketchup på kan man säga!
Måndagsklubben i måndags, fullt med folk och galenskaper men tack och lov blev det inget inspringande i glasdörren för min del så det var bra det.. jävla dörr fan.. 

Sen onsdagsklubben i onsdags där vi träffade Emmas kusin och hans gäng på The Corner först, sicket ställe haha aldrig mer ska jag säga.. Sen kom Carl Johan som jag lurade in till stan från hans trygga hem hehe.
Planen på torsdag var att jag och Emma skulle sitta hemma och ha filmkväll men när vi fick reda på att det var så många som skulle ut så ångrade vi oss och drog till Leffe's.
Mycket mycket folk, träffade på en hel del man kände. Fick drink över sig då det var lite "bråk" mellan två killar bakom mig fast Emma fick det mesta över sig så där fortsatte kvällen med att vi luktade RedbullVodka.. mumma!
Sen hittade vi Emelie och Helena som var full igång med sina påhitt.

Fredag blev att efter jobbet köra Emmas grejer hem till henne och sen begav jag mig hem till Carl Johan.
Tittade på 'I love you man', rolig rolig!!
Sen ville jag se skräckisen han hade, jag kan ju inte låta bli när det är skräckisar, det är ju så roligt! :)
Fast den var ingen att hänga i granen dock.. Haunting in Conneticut hette den.. blärk, så tråkig.

Lördag var meningen att brorsan skulle komma från Göteborg men oj vad fel dom körde och hamnade i Amsterdam så jag drog hem till kusinen istället för att sen möta upp Emma och Andreas i stan för drinkar och sen hämta Carl Johan och dra hem..

Idag blev det kalas hos andra brorsan och hans sambo då hon fyllde år i tisdags..
Imon, måndag och gissa vad som händer.. Måndagsklubben here we come!
Coffe är även hemma då med så då blir det lajban!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0