Ännu en dag

Igårkväll hade jag sådan värk i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen plus att jag gick på toa ungefär en gång var tredje minut.
Vi ringde sjukvårdsupplysningen och hon gav mig några råd för att sen be mig ringa vårdcentralen på morgonen.
Jag hade vattenflaska bredvid mig under natten vilken jag tömde tre gånger! Så det blev även en del toabesök under natten.
På morgonen ringde jag vårdcentralen men då hade det gått ner lite i värk så jag fick mest en massa råd och om det skulle bli samma igen så skulle jag komma in.
Sen ringde jag jobbet och berättade och hon sa att jag kunde stanna hemma om jag ville det.

Har fortfarande kramp i magen men inte lika mycket men det känns ju.. usch.
Vet inte riktigt hur jag ska göra med detta.. Men det löser vi!

Har suttit och pratat en stund med Frida nu med, tänkte att jag skulle köra hem till henne men hennes mamma hade klagat över att dom aldrig ses så hon skulle dit, så det var ju synd det..
Men vid åtta ska jag köra och hämta Emma, sen blir det långpromenad på det vilket behövs!! Har mycket att gå igenom ikväll känner jag!!

Men nu blir det käk igen!

Ciao

Min dag med VIP Models !!
  

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Tack för tipset! :D Jag hittade dom där jag också igårkväll igen och jag älskar dom :) kul att du har en sån redan! Jag kan tänka mig att dom är grymt sexiga på :) eller på och på.. i ska man kanske säga :P haha!

2009-07-29 @ 21:51:18
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0