Whos bad

Åkte till Sanna i torsdags, gick prima då vägen inte var så hal som jag trodde den skulle vara.
Jag var framme precis då Sanna slutade jobba, så vi åkte hem till stugan hon bodde i och den va då iiinte liten hehe.
Dom bor 5 pers där, fast det ska komma två till nu om två veckor.

Vi gjorde inte så jättemycket under kvällen, bara mös mest framför tvn.
Fredag morgon följde jag med henne till backarna då hon skulle jobba och jag skulle köpa liftkort och glida lite.
Men det var ju ett tag sen sist och jag är fortfarande van vid värmen så jag frös som faaaaaaaaan i liften upp och hela vägen ner var en plåga.
Så efter första åket gick jag och satte mig i värmestugan och ringde mamma för att klaga på kylan lite. :P

Men jag kunde ju inte sitta där fram till lunch då jag betalat för ett liftkort så jag tvingade mig själv att åka lite till och jag åkte fram till halv ett då jag skulle möta upp Sanna.
Men precis innan jag kom ner från backen sista åket så var där bara is och jag hade en jäkla fart och kunde varken svänga eller bromsa pga isen så det blev att jag flög ner på rumpisen och snacka om ONT!

Efter lunchen gav jag upp och åkte hem till Sannas stuga och vilade upp mig för att sen handla med Sanna vid fyra tiden till Tacosen.
Muriel hade satt på bastun efter att hon hade kommit hem men den funkade inte som den ska så vi fick hoppa över det, men att äta Tacos var gott i alla fall hihi.
Sen drog vi iväg till HC och festade loss!! Kul kul kul !!

Lördag hände inte mycket, vi gick till after ski och checkade läget och sen hem för att äta.
Vi åkte till HC igen men vi alla tre var väldigt trötta så vi åkte hem vid tjugo i ett..

Så nu är jag tillbaka i Orsa och på torsdag ska jag tillbaka till Lindvallen då Sanna fyller år på lördag! :D

Lite bilder från Lindvallen (som jag lovade mamma att ta):






Stugan som Sanna bodde i. Hennes rum är fönstret längst upp :)



Kommentarer
Postat av: blixtmamsen

Fina bilder stumpan. Nästan, nästan, om man inte tänker Thailand förstås så blir man lite sugen på skidor. kram

2009-01-20 @ 14:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0