Trevligt besök

Imorse vid elva kom Michel och Samm, dom hämtade upp mig och så körde vi till Mora för att möta upp Jonas, Marika, Jelle och Linda, satte oss för att fika, var helmysigt och jättetrevligt hade vi minsann! :)
Efteråt gick jag och grabbarna till tälten då dom ville gå runt lite på mässan.
Liiiite segt att vara där igen då man varit där så ofta ...

Åkte sedan hem till mig, jag började hacka kyckling då det blev helt tyst i vardagsrummet och då hade Michel somnat på luftmadrassen och Sam hade somnat i soffan.. så det var bara att återgå till maten..
Jag gick även ner till grannen under för att kolla läget. :)

Nu har vi varit på konsum en sväng då dom skulle köpa lite grejs, nu vallar dom sina skidor och snart blir det sovdax då vi ska köra 04.00 imonbitti.... segt.
Men ska minsann vara där i tid!

Så får la se när dom kommer in i mål då.. :P

Men nu snart ska vi spela uno!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0