Tält

Ja, som sagt så började jag, Linda och Anna jobba igår klockan sex och kom hem nio imorse..
Jag somnade direkt och vaknade vid två av att Malin ringde.. Var skönt att hon ringde så man kunde prata av sig..
Men sen var det bara att gå upp och äta, göra sig iordning och nu sitter jag här och ska köra om en halvtimme.. suck.

Igår, herregud.. Jag och Linda höll på att smälla av, vi blev heltokiga och höll på att bli paranoida eller psykiskt störda!
Människan är ju helt från vettet!
Jag orkar inte dra upp allting nu men kan säga lite i alla fall.. Men människan kan inte dammsuga!!
Hon fattade heller typ ingenting och sen var det en jävla massa bortförklaringar..
Och sen att vi skulle hjälpas åt mer.. aah släng dig i väggen, jag och Linda gjorde i princip allt!

Nu ska jag köra!

Önska mig lycka till för de behöver jag!!!

Pössen

Kommentarer
Postat av: Micca

SOM FÄÄÄN! :D



hinner inte läsa din blogg måste se bolibompa nu haha! men kanske slår en pling sen om tid finnes! LÖVE

2009-02-19 @ 17:49:29
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0