Skadad

Ska berätta lite om vad som hände under nätterna då jag och Linda jobbade med Anna...
I bredd är mässtältet 24m, och hon dammsugade fyra längder (96m) på 8 timmar.. Sen ytterligare fyra längder på 4 timmar.. det är 8 längder på 12 timmar.. Hon gnällde på att det var fel på dammsugaren, att hon fick ont i ryggen, att hon fick ont i händerna, att mattorna var svåra att dammsuga m.m
Dagen efter dammsugade jag samma sträcka, med samma dammsugare och det tog 2,5 timme och dammsugaren va fan så mycket bättre än den jag och Linda hade dagen innan..

Hon dammsugade restaurangtältet som är 40x40m på 8 timmar inkl. 1 timmes paus.
Under den tiden dammsugade jag mässtältet 40x24m inkl. vallatältet som är 10x11 inkl. området där alla startnummer är som är 10x30m.. Det dammsugade jag på 8 timmar inkl. 2.5 timmes paus..
Sååå... man kan ju undra hur fan hon dammsugar??
Hon klagade på att hon hade ont i ryggen och ont i händerna även denna dag.. kvinnan hade handskar hela tiden! Linda var så torr om händerna så hon blev vit efter att hålla så mycket i dammsugaren!!
Och hon ska inte komma och säga att hon har ont i ryggen om vi ska jämföra med mig!

Självklart är hon schitzofren också, det kom en man och frågade efter Magnus, jag sa att han inte var där och direkt efter att jag sa det så sa hon det också. Linda frågade ifall Kalle var där, Anna sa att han inte hade kommit, jag sa att det hade han visst, han var i köket och då sa Anna att han kom för några timmar sedan och att han var i köket..
Va fan är hennes problem?!
Hon är tio år äldre än mig och började böla bara för att jag och Linda sa att vi hade gjort mer än henne under nattens timmar och att hon måste vara mer effektiv.. herregud..

Idag har jag och Sara jobbat som värdinnor, stod i entrén från 10-18 och hälsade folk välkomna och stoppade dom som försökte gå in med hundar eller skidor att det fick stanna utanför..
Men att stå så mycket, plus att ha jobbat natt innan tar på min rygg, och som ni flesta vet så har jag problem med ryggen, att den är sne, så detta har precis inte varit till så stor hjälp..
Jag har så jävla ont nu så jag knappt kan stå, ligga eller sitta.. vet inte vart jag ska ta vägen!

Men nu blev det sådan långt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0