Fröken Duktig

Inatt har jag sovit otroligt såligt.
Första gången vaknade jag vid tre-tiden, men sen vaknade jag varannan timme fram till tio, sen gav jag upp och gick upp för att äta frukost.. lagom sur.
Vid elva kom Ciccis föräldrar för att hämta allt det som hon hittills har packat ner, hon flyttar ut ur lägenheten sista februari, sen bor jag själv här efter praktiken.

Så idag har jag hjälp henne att packa lite mer, sen har vi varit åtskilda, hon har varit ute med Anna och sen suttit i sitt rum medan jag har städat upp på golvet i mitt rum och sen har jag suttit i några timmar med att plugga..

Imon är det 12-timmars pass med att bygga färdigt Vasaloppstälten.. Inget jag ser fram emot men det ger bra pengar till klass-kassan.  Fast vi ligger före i schemat då vi har jobbat på för mycket så vet inte riktigt hur mycket vi ska jobba imon.. kanske inte blir en heldag.. Vi får se..

Nu ska jag fortsätta titta på tv.

Ha de!
Adios


Kommentarer
Postat av: Blixtmamsen

vad snygg du e i dina glasögon :) det har jag tyckt hela tiden pussåkram

2009-02-09 @ 22:07:36
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0