Drömmen!!

Fick reda på igår vid fyra tiden att jag har fått min drömpraktik!!
Det tyvärr bara två veckor, men dom två veckorna kommer vara det bästa!!
Jag ska spela in tv-program i Göteborg, dom har inspelning just nu och jag ska vara där 8.30 den 9mars! WOHO!
Helt jävla underbart!

Efter det ska jag ner till Helsingborg och ha 4 veckor där.. Sen har jag egentligen bara 3 veckor kvar men det skiter jag i.. ska ha mina 5 veckor i sommar ändå på ett annat roligt ställe i Helsingborg.
Fy fan vad jag är glad idag!!!

Och appropå idag så har jag varit enormt duktig.
Jag har svabbat toagolvet, dammsugit, det mesta har jag packat ner i flyttlådor, det som är kvar är det som jag änvänder just nu.
Sen har jag dammsugat vardagsrummet, packat ner det jag inte använder, dammsugat köket och satt in mitt köksbord och stolar, har plockat lite på mitt rum bara att det är svårare att plocka ner det mesta där.
Vill ju ändå att lite saker ska vara uppe nu när Michel och Sam kommer, är ju inte så roligt om dom kommer till helt tom lägenhet så resten kan jag ta sen efter att dom har åkt.

Och det ska bli såååå kul att dom kommer hit! HIHI
Var ju faktiskt ett helt år sedan jag träffade Michel så det ska bli jättekul!
Dom kommer hit på lördag förmiddag och då vill dom sova lite så under tiden dom sover så kommer Marika hit så vi ska dricka te och bara mysa, var ju längesen jag träffade henne också! :D

Alltså så kommer det bli en underbar helg känner jag på mig! Lovley!

Men imon, öh, då ska jag vara i tälten halv sex då det är nattjobb som gäller igen.. Både onsdag och torsdag, med Daniel och Anna.. Segt, men som sagt, två sista dagarna sen är det sluuut!

Men nu ska jag käka lite.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

STORT GRATTIS!!! Vad härligt med en sådan dröm-praktik!!! Dom där sista veckorna löser sej säkert dom med, eller hur? Grattis än en gång!!!

KRAAAAAM

2009-02-24 @ 20:03:28
Postat av: Wiky

hehe tack tack! du glömde skriva ditt namn men jag anar att jag vet vem det är? hehe

2009-02-24 @ 23:34:05
Postat av: Ammi

Var det kraaamen som avslöjade mej ;)

2009-02-25 @ 09:36:07
Postat av: blixtmamsen

Grattis till dom stumpan,,tänk vad kontakters kontakter kan göra..så ta vara på alla snälla människor du träffar för man vet aldrig var man stöter på dem nästa gång.?? NU SES VI JU SNART o va snäll vid pojkarna....

2009-02-25 @ 11:16:43
Postat av: Michelle

Haha va snäll å snäll vid pojkarna!

Jag säger ta dem med storm!! ;D

2009-02-25 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0