AAARRHH

Pratade med Micca hur länge som helst igår.. ibland kom vi fram till vettiga saker, men sen kunde det även spåra ut totalt för att sen vända och prata om riktigt allvarliga saker.. haha jaa jag vet inte, tokigt blev det i alla fall :)
Jag somnade snabbt efter det men hur svårt ska det vara, tro fan jag vaknade efter en timme igen och kunde inte somna om på hela natten!

Så på morgonen var jag ju precis inte Miss Sunshine...
Jag gick runt i min lilla värld och sa inte ett ljud på hela morgonen, nog första gången på länge som jag och Cicci sitter och inte säger ett ljud till varandra vid frukosten tills hon frågar vad det är jag tänker på..
Det jag tänkte på just då var ifall jag skulle flytta på min kaktus som står i köksfönstret för den kan inte må bra där då det drar kallt från fönstret..
Cicci var kanske inte nöjd med det svaret då hon såg väl att det var nåt annat men hon lät det vara..

Tänkte att jag skulle köra till skolan då jag ändå skulle till Mora och jobba med tälten sen vid ett då vi sluta 12 idag i skolan, och självklart så kommer dom tre som bor i samma byggnad och bara hoppar in i bilen, tar för givet att dom får åka med. Visst det är inte det att dom inte får, det är klart att dom får men hallao, man kan ju fråga ändå!
Och sen när vi väl är framme så tar dom sina saker, hoppar ut ur bilen och går.. Inte ens ett jävla tack får man, så står man där och kämpar med att få ut sina egna saker som dom har flyttat runt bara för att själva få plats... för jävligt!

Sen i skolan blev det inte bättre då Micke hoppade från en destination till en annan och sen pratade han om länder som inte var med osv, så det bara förvirrade en ifall man skulle ha med det eller inte om det nu skulle komma på provet eller inte.. Stör!
Sen har vi den äldre i vår klass som sitter och ska "stila" med att hon "kan" allt om alla städer, bara att hon hade ju rätt mycket fel på många stället, jävla kärring bara håll käft istället!

Satt helt tyst idag under hela dagen i skolan för så pass känner jag mig själv att om jag nu skulle ha sagt nåt så skulle jag bara ha fått ångra mig sen, nåt fult skulle säkert ha flugit ut ...

Jag var en av dom som skulle in till Mora och bygga tält då vi skulle vara 6st idag men jag kände absolut inte för det.. Jag såg framför mig hur jag bara gick runt och sparka på allt och störde mig på alla och var allmänt dryg, så jag sa att jag hoppar idag...
Det blev ett jäkla kackel på en viss person men hon är ju även bra på att överreagera allt och Jonas var på min sida då han vet lite också vad som står på.. Så han skyddade mig lite och hoppade in idag för min skull..

Så jag tackade Jonas och tog mitt pick och pack, gick ut i bilen och körde hem utan att fråga om dom som bor i samma byggnad som jag vill åka med..
Väl på parkeringen här utanför så möter jag två från klassen som hade gått tidigare och dom säger; Nämen, körde du? Då kunde vi ju ha åkt med dig så slapp vi frysa..
Det svara jag inte på för jag hade ändå bara sagt NEEEEEEEEEEEEJ TA INGET FÖR GIVET ERA IDIOTER!
Visst det är -20 idag och har varit hela veckan men det skiiiiiter jag i !!
Att det ska vara så svårt??!!

Usch vad jag är irriterad på detta liv här uppe nu.. Har stängt in mig i rummet, lika bra.. Vill inte möta någon!

Men jaja, lite bättre har det blivit nu när jag fick mat i magen med.. men i alla fall.. jag är ändå fortfarande sur på folket här..

Kommentarer
Postat av: Michelle

Livet e allt bra jobbigt ibland. Du får helt enkelt tänka framåt. Tänk snart åker du ifrån det kalla Dallarna till den varma Aien igen.Tummen upp för det. Hade jag varit närmare dig då hade jag kommit hem till dig nu. Saknar dig en massa ju! ps I love you

2009-02-11 @ 13:18:03
Postat av: blixtmamsen

Nästa gång de ska åka med så kör till macken o fråga vilka som betalar bensinen !! det är väl det minsta man kan begära. Smart i alla fall att du var lite tyst för men vet aldrig vad som kommer ut när man e på sånt humör, o sen ska man gå omkring o be om ursäkt istället ?? Nu har du inte lång tid kvar i alla fall. stor kram

2009-02-11 @ 14:53:30
Postat av: Ronia

aaaaaaaa piss o pest o senapsgas säger ja bara! Fy denna dagen hade ja hellre tillbringat i sängen. Du har inte heller en perfa dag... skönt att de inte bara e ja som tröttnar på allt o alla ibland.



Kram "kusinen"

2009-02-11 @ 16:08:58
URL: http://rooonija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0