Out of work

Praktiken tog slut i fredags så vad händer nu? Inte ett jota!
Igår blev det att jag körde för att hämta Emma, vi drog ner till Laholm för att jag skulle kunna skriva in mig på arbetsförmedlingen, sen körde vi den lilla biten hem till Emelie och Nicole.
In med alla i bilen, lämnade av Emelie hos mamma och så körde jag, Emma och Nicole vidare in till Halmstad.

Hela vägen in till stan regnade det men så fort vi hade parkerat och hoppat ut ur bilen så poff, regnet var borta, var ju bra det!
Vi gick runt en stund, tittade i lite affärer för att sedan gå runt och leta efter bra fikaställe, men då det var fullt med folk överallt så drog vi vidare till Eurostop istället och fikade där på donken.
Jag tog en McFlurry och en muffins, Nicole fick en Sundae, Emma tog kaffe, cheeseburgare, pommes, sundae och en muffins. Men tro inte att vi fick ha våra muffins ifred, nej nej.
Efter att Nicole hade ätit en stund på sin glass så skulle hon smaka min muffins och efter att ha ätit upp överlaget på den så skulle hon äta från den andra muffisen också.
Sen snyltade hon en massa pommes från Emma också, en liten storätare är hon allt.

Sen var det att köra hem Emma och sen vidare hem där jag och Nicole lekte med lego, vi byggde ett stort fint hus med plattan som hade en sjö vid sidan om!
Väldigt fint blev det!

Vid åtta tiden körde mamma hem dom då jag var alldeles för trött för att köra någonstans, sen hände det inte så mycket mer under kvällen.

Men nu ska jag in i duschen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0