Hoppsan

Vilket glapp det blev nu mellan inläggen.. men jag har inte haft lusten att skriva men nu ska jag uppdatera så mycket jag kan och vill :P

Jag och Hanna hade en härlig dag bara hon och jag.. Vi satt ute på verandan och fikade, sen åkte vi en lång runda med bilen och babblade som bara den, sen fixade vi låtar till henne som jag ska lämna senare som hon vill ha på mobilen under den långa flygresan.

Vad har hänt sen? Det mesta jag har i huvudet är festfestfest.. Har ju varit helg haha.
I fredags var det att åka till mormor och morfar då morfars bror från jämtland var där inklusive hans fru.
Deras dotter har flyttat till Värnamo för några år sedan så hon och hennes två små barn var också där, vilket blev mammas kusin och mina nästkusiner. Alltid kul att träffa nya släktmedlemmar och jisses vad jag tyckte om mammas kusin! :D
Jag och mamma hade också köpt en ny outfit till Nicole som jag valde ut och blev riktigt nöjd med den!!


På kvällen var det Karsefors med Emma, Vewe, Sofia, Sandra då Joddla med Siv var där så hela laholms kommun skulle typ dit.. För det första tycker jag inte om Karsefors och för det andra tycker jag heller inte om Joddla med Siv så man kan ju undra vad jag gjorde där? Inte för att ha kul för det hade jag minsann då inte.. stället sög och sen lämnade Sofia mig helt ensam då Emma och Vewe var mitt inne i smeten där alla stod för att se Joddla med Siv och det var inte ens chans att hitta dom eller ringa dom då man inte har någon täckning på det stället..
Efter ett tag hittade jag Malin så jag åkte även med henne hem ..

I lördags åkte jag och Andreas till Eurostop på förmiddagen, gick inom systemet och sen även de andra butikerna och jag hittade ett par nya ballerina skor för 89.90:- lagom pris tycker jag! :D
Sen blev det att åka hem till Emma vid halv åtta då hon hade lagat mat till oss tre, härligt gott minsann! Sen gick vi på födelsedagsfest för en kille som inte bodde så långt ifrån Emma och sen drog vi in till stan.
Hujedamej sådan kväll vi hade! Jag och Emma var på värsta roliga humöret, tyckte verkligen att det kunde bli en toppen kväll och det blev det också minsann! Vi hade riktigt roligt medan Andreas bara skrattade åt oss..
Vi gick bort till Mårtensson senare men jag följde inte med in då CJ kom för att hämta mig.

Igår kom Fredrik hit en stund så han och jag larvade oss som vanligt, hade lite brottningsmatch i hallen som vi brukar ha, sen reta varandra som vanligt och sen ha hur kul som helt under fikatiden. 
Sen blev det en kväll med Malin och hennes mamma då Malin flyttar till Växjö idag, så det var hennes sista kväll hemma.. Så jag och mamma cyklade dit vid sju för att äta middag som var gudomligt gott men så fyllig så man blev enormt proppmätt och sen efter det blev det efterrätt som Malin hade gjort som också var väldigt fyllig.. så man rullade runt i huset haha.
Jag och Malin låste in oss på hennes rum och pratade om allt mellan himmel och jord medan mammorna satt i vardagsrummet och tjattrade. Helt underbart!
I love my Malin! Nu har det gått 13 år sedan första gången vi träffades.. Snacka om att tiden springer iväg och hur mycket vi har hittat på under den tiden, helt otroligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0