Valborg+födelsedagar

Har precis lämnat mamma på jobbet då jag behöver hennes bil idag eftersom min bil fortfarande inte är klar från verkstaden....
Precis när jag skulle köra därifrån så såg jag Emelie komma springande, hon hoppade in i bilen och berättade att dom hade försovit sig och bad mig köra henne hehe, hon är för rolig den tösabiten!
Ska snart köra ner till brorsan i Helsingborg, sen ska vi vänta på att Rebecca slutar klockan tolv.
Då ska vi möta upp pappa, Ammi, farmor, farbror+hans familj, och så ska vi åka över till danmark.
Vet inte hur länge vi stannar där men hela förmiddagen i alla fall för sen på kvällen ska vi tillbaka till Helsingborg för att gå på Wallmans!
Är ju så att vi ska fira farmor som fyller 80 idag och min farbror som fyller 50 idag.

Igår var det en stressdag men blev inte som jag tänkt i alla fall.
Michelle kom hit vid nio, vi babblade på som vanligt och vid tio körde jag hem till Daniel och pratade lite med honom men jag var inte där så länge och körde hem till Emma sen vid kvart i elva tiden.
Trodde jag skulle in till Christian också men det blev inte så ... =/

Men nu ska jag ner och hämta mina kläder i torktumlaren!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0