Söndagsgöra

Igår var det grillning hemma hos Nadja och Siffe med mamma och Håkan. Var riktigt gott, trevligt och roligt.
Till efterrätt gjorde jag bananskit som var väldigt uppskattat!
På kvällen drog jag in till Halmstad med Sofia och Alex, men då båda var trötta så bad jag Michelle komma in då S och A stack hem väldigt tidigt.
Jag och Michelle träffade på två fulla danskar, den ena var lättare att förstå än den andra, sen drog vi till Morfars, var ju ett speciellt ställe det dära.. inget som jag tänker gå till igen precis.

Idag har jag inte gjort mycket, jag och Hanna åkte hem till Florije idag för att hon ska göra Hannas baluppsättning så det var provomgång idag. Blev mycket lyckat och jag kom fram till att det var minsann inte så olik den frisyr som jag hade på min bal :)
Sen åkte vi hem till Hanna, käkade middag sen lossade det på Tony, han blev helt tokig och fick upp Hanna i varv också så jag körde hem istället haha.

Och till er som inte ser mig så ofta, här kommer lite bilder på mig till er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0