Mrs. Upptagen!

Idag har jag varit i Björn och Malins nybyggda hus, såå fint och öppet det var!
Låg verkligen fint också så det har dom minsann gjort bra, men det är ju inte allt dom har gjort, hon är ju halvvägs i graviditeten med :)
Så liten och smal är hon så graviditeten är hon så gullig i, så fint gravid! :)
Men hon mår inte så bra under graviditeten så hon tycker inte det är så jättekul, men resultatet ser hon minsann fram till hehe.
Känns lite konstigt att Björn av alla ska bli pappa.. :S
Han är ju Fredriks barndomskompis och jag har könt honom länge, men ahja, nu börjas det!

Sen åkte jag hem till Florije, åt middag och busade med Temi.
När han hade lagt sig så kom hennes systrar och så gick jag och Florije en väldigt lång runda, trevligt trevligt.

Imon ska bilen besiktigas!

So im busy busy busy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0