Matförgiftad = Oaccepterat

Dagen idag har ju varit bättre än gårdagen men långt ifrån topp..
Magen har levt sitt egna liv och jag har inte fått i mig alls mycket mat..
Flingor fick jag i mig imorse men när det var dags för middag så blev det en halv kyckling och lite potatis sen blev jag proppmätt.
Jag skulle köra Michelle till Bölarp för hon var då inte färdig för att köra på långa vägar, muhaha!
Satt där i säkert två timmar och tjöta, najs najs.
Sen hem igen då jag skulle vara i Putsered 17.21 för grille.. (två ödeställen på en dag, det är inte dåligt det, och Putsered fanns inte ens med på vår GPS.. haaah!!)
Men jag var där definitivt inte 17.21, snarare 18.12 .. dåligt wiky, mycket dåligt.
Men inte gjorde det så mycket för alla hade ändå inte kommit hihi,.
Grillmat för min del, hah, eh ja det var yoggi! Wooh!

Stannade kvar till nio sen började magen vrida sig upp och ner så jag åkte hem, har pissont i magen nu så får hoppas i alla fall att allt vill hålla sig inne för jag orkar inte spy igen..

Grennfejden i all ära, men Sigrid har nog rätt, snart måste vi nog ringa kanal 3.
Våra grannar är riktigt bra, mysiga, trevliga och hallao, vi fikade ju tillsammans härom dagen.
Meeeen, sen har vi ju dom göteborgarna som har köpt huset från de mysiga pensionärerna, deras förbannade lilla fula hund som inte borde förtjänas kallas hund, den jäveln skäller oavbrutet och det ända man hör från ägarna är HELVETE, FAAN, dom låter trevliga va?! ;)
Sen har vi ju nästa grannar, dom är väldigt trevliga, roliga och härliga, men deras tonårsungar är ju ultimata, när dom blir arga på varandra i den familjen så hör hela gatan det då någon kan stå ute och skrika på den som står i dörren, och det är minsann inga snälla ord.
Och nu har ju deras såg kommit fram så här ska det plöjas stubbar till deras förbannade eldstad.
Låter som fan och han gör det inte på några vettiga tider heller.. inte för att mamma tycker att någon tid är en vettig tid för den sågen..
Men när man sitter ute i solen och göttar sig och sen inte hör musikens ljuva stämma strömma i sina öron pga den förbannade sågen.. då är det illa.

men NU, nu är det sängdags för lilla sjuka mig!
natti natti

Kommentarer
Postat av: mamsen

hahahah ja långtråkigt e de inte i alla fall

2009-04-14 @ 09:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0