Helgen som varit

Helgen har varit kanon, sista helgen innan avgång mot Stockholm!
I fredags var jag med Emma, vi åkte in till halmstad och hade sjukt kul!!! Träffade en massa kul folk men slutade med att vi var med tre grabbar som vi känner som vi hade kalaskul med! :D

I lördags var det lek med Nicole på dagen, hoppade lite studsmatta, tramsade runt här hemma och sen kom Fredrik coh Rebecca vid sextiden, tjugö över mötte vi upp Malin, Björn, Tobbe och Emma, gick bort till Kalles föräldrars hus där han och hans fästmö Feliz skulle ha 25års firande, fast egentligen var det 50års fest då båda fyller 25 hehe,
Vi var uppåt 25pers och hade kanon!
Blev middag ute på altanen sen drog vi in borden och satt där inne vilket var supermysigt och otroligt roligt.
Jag, Emma och Beccis satt nere i grabbhörnan med Andy, Tobbe, Björn, Kalle, Linus och brorsan, skrattade så vi grät lite då och då :)
Sen drog vi in till stan, blev Mårtensson såklart där jag och Emma smög runt på folk och skrämde dom, otroligt kul då Emma spåra ur haha
Jag mötte även på Emma på dansgolvet haha, Emma och Emma, vilken bra kväll! :)
Tobbe tyckte minsann att vi var lite knas men han kunde inte låta bli att skratta åt våra små hyss!


Björn, Linus och bror



Emma, Tobbe och Andy



Den andra Emma :)

Idag var det skoj på studsmattan med Beccis och brorsan! Mysigt och roligt som vanligt!

Snart ska jag ner till Emelie, hon ska hjälpa mig färga håret!!

Ciao på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0